خودت باش !

دیدگاه ها (۰)

یه بدبختی هست که همش پستای منو گزارش میکنه هی تو میخوام بهت بگم که هیچ گه خاصی نیستی اوک ؟!

اختاپوس رو خیلی دوست دارم 🙃💔

مهارت های من ✋🏻🙃

#خودت باش #باخدای خودت #ایران #

کپی شده زیاد است مهم برگه اصلیه است

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط