اگه کسی دوسم دار ....تا آخرش ببین!++

اگه کسی دوسم دار ....تا آخرش ببین!++
دیدگاه ها (۲۶)

😄💔

هععع😔🤙🏻

😄تموم زندگیم براش بود💔

هععع😄💔

تا اخرش ببین🫠 داره حرف هممون رو یکجا میزنه🥲

تو اگه دوسم داشتی#گردن_زنی

اگه عاشق باشی به عشقت اخرش میرسی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط