هرکسی ی سلیقه ای داره خودم دومی و سومی شما چطور؟!

هرکسی ی سلیقه ای داره خودم دومی و سومی شما چطور؟!
🩷💭...
دیدگاه ها (۱۱)

کاشکی هیچوقت نمیپرسیدم!💔💭...

گذر عمر:

اما نمیتونی جلوی زمان رو بگیری:(🫂🌧️...

😅خودمم تعجب کردم هنوز دارم نگاهش میکنم!💛🩷...

اولی و دومی خانواده ی انتخابی سومی زیبایی حقیقی

اولی لباس لیادومی چهره ی ات سومی لباس ات

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط