حالا روت‌میشه بهشون بگی زشت که با پشت دستم بزنم دهنت 😒

حالا روت‌میشه بهشون بگی زشت که با پشت دستم بزنم دهنت 😒
دیدگاه ها (۲)

بنظرتون دختر بودن سخت تره یا پسر بودن . از نظرم دختر بودن 😕

😂😂براتون سم اوردم لذت ببرید

قربونت😅خوشتیپ 😘🎀

واقعا همینه عزیزم به هیچ دختری نگاه نمیکنه😂🙃

ببخشید ها که میگم ولی ....گ.و.ه خورده هرکس گفته اینا زشتن با...

این دو تا رووووو🫠خائو وقتی موهاش بلند خیلی قشنگه ولی استالیس...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط