.

.

باخت دادم ولی هنو جنگیدنو بلدم❤️‍🔥🐉💸
.
دیدگاه ها (۰)

ماکه عادت کردیم ولی این زندگی نبود💔

.یکی بود یکی نبود اگر بود روزگارم این نبود:)🖤.

اصکی به شرط لایک و اجازه❤

اصکی به شرط لایک و اجازهلایک=لایکفالو=فالوانفالو=انفالو

ولی تو که خودت دیدی چقدر سرت باخت دادم ....تو دیگه چرا ؟!🥺

هنو....

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط