‍ -اما تو سمفونی بودی‌ ‌ ‌ ‌ ‌‌ ‌

‍ -اما تو سمفونی بودی‌ ‌ ‌ ‌ ‌‌ ‌
تنها قطعه موسیقیایی زندگی من.
دیدگاه ها (۰)

نعناع!

من عالیم زندگی چه خوبه حالم خیلی خوبه

Rashin & Viktor

به وقت تایم 00:00

*و اما تو شجاع بودی*

تو تنها چاره ام بودی برای زندگی کردن....

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط