انقدر نت ضعیفه فقط برنامه های ایرانی بالا میاد و این افتض

انقدر نت ضعیفه فقط برنامه های ایرانی بالا میاد و این افتضاحه که نمیتونیم خبری از یونگی داشته باشیم..!
دیدگاه ها (۰)

دوستان نت ها ضعیفه فعالیت ها هم کم میشه من واقعا کلی برنامه ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط