داداش من تو زندگیه قبلیمم شانس نداشتم چه وضعشه😑🎀✨️

داداش من تو زندگیه قبلیمم شانس نداشتم چه وضعشه😑🎀✨️
دیدگاه ها (۷۹)

داداشم چند هفته یه بار به زور کلیپ میفرسته برام....حالا چیزی...

#درخواستی

ای بابا....

من و تو ...؟!تگ کن یا بفرست😊🎀🤍

عزیزانی که سرتون تو زندگیه منه...(:

عزیز ترین کسام که همشون تو حال بدم هوامو داشتن🥲@first_kirito...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط