کاش حداقل یکم برف میمد ولی بارون با هزار بدبختی میاد چه ب

کاش حداقل یکم برف میمد ولی بارون با هزار بدبختی میاد چه برسه به برف😓😓
دیدگاه ها (۰)

عاشقشونم#عطر #خوشبو

اره🌝#شلخته #خوشگل

اره من دخمل بابامم

نه اومدم اولین میلیارد خانوادم شم!!

دل من گرفته کاش یکم بارون بیاره . . .

دل من ، گرفته کاش یکم بارون بباره 🙂♥ : ))

بارون با برف ؟😔

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط