نشد برای عشقمون....

دیدگاه ها (۰)

از دهانم که پر از توست بدم می آید...

یاد تو هر تنگ غروب تو قلب من می کوبه...

#عادل فردوسی پور

دهه نودی هایی که.....

بح یه سوکونا نیازمندم

گفته بودی علمداری کنمولی نشد ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط