kosar11224 50426609

دیدگاه ها (۰)

به قول بهروز وثوقی:ما اونجوری که دلمون میخواست زندگی نکردیما...

کاش یاد میگرفتیم که دلامونو وابسته رهگذرای شهر نکنیم...(:

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط