😔🖤😭💔میخوام برم تنها تنها بیرون خونه دیه کسی منو کتک نزنه

😔🖤😭💔میخوام برم تنها تنها بیرون خونه دیه کسی منو کتک نزنه گناه دارم خو 😔🖤
دیدگاه ها (۱)

بچه ها هی فالو نکنید یکیتون بیایین تو کامنت بهم بگین باچه بر...

پست های جدید از اینستام و روبیکا م

بچه ها کسی بلده وارد تیک تاک بشه بهم یاد بده

بچه هاااا خبر خوب میخوام از ویسگون برم ام ...راستش همین دیه

کراشای منو کتک نزنیــ.. عع.. اینام کراشامن خو..🤡🌱حال چه کنیم...

من : مامان میخوام با دوستام برم بیرون🗣مادر گرامی :

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط