دژاوو با صدای ووکال لاین...

دژاوو با صدای ووکال لاین...
دیدگاه ها (۰)

بازگشت باشکوه وینیییییی (البته این برای یکم قبله

پیشی یا رووووووووووووو

دژاوو.....

ولی قلبم به تپش اومد......

خدایی چجورییییی؟یا مثلا وقتی ووکال لاین رپ میکنن من چجوری ثا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط