بچہ ھا معضرت خیلی دارم بی ادب میشم

بچہ ھا معضرت خیلی دارم بی ادب میشم
دیدگاه ها (۱۳)

اوففففف عجب دعوایی

واقعا خیلی سختہ

اوففففففف

بچہ ھا من اینجا فکر کردم رومی دارہ میفتہ

بچہ ھا اینم سوباسا و کاکرو تو شیطان کش جام جھانی دارن نزوکو...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط