نه من ناراحت نشدم...من خوبم🙂

نه من ناراحت نشدم...من خوبم🙂
دیدگاه ها (۴)

اگر اون دختره بفهمه

نه...نه...نجاتش بدید یا خدا...

‏من میگم ناراحت نشدم ولی خودت که عقل داری دیگه..🪿💔

من از رفتارات ناراحت نشدم من فقط همهٔ تصوراتم راجبت خراب شد....

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط