دیدآرمآن کَفته قیآمَت،نآزارَکَم:)🥲🖤

دیدآرمآن کَفته قیآمَت،نآزارَکَم:)🥲🖤
دیدگاه ها (۴)

چَپ راست،وَقت اَذآن،دَره قُرآن وآ کِردم...!🖤🤚

خوشگل،نآزَم...😇💖

زیبای مَن...!💖

خواستَم دُرست شهِ،بَدتَر شُد...!💔🤚

دلتنگ کودکی ام یادش بخیر...قهر میکردیم تا قیامت و لحظه ای بع...

صبر تاروزه قیامت...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط