سوال دارم

سوال دارم
اینو بازم بزارم یا خوشتون نیومد؟
دیدگاه ها (۵)

لایک و کامنتا رو بترکون اینو من نباید بگم که

اینو از یوتوب با بدبختی آوردم پلیززززز لایک بنما

سوال پست:از این زنه بازم بزارم؟جواب خودم:اره

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط