اینکه بگویند به ایران اجازه غنی‌سازی نمی‌دهیم، غلطِ زیادی است؛ جمهوری اسلامی منتظر اجازه این و آن نیست.

طرف آمریکایی که در این مذاکرات غیر مستقیم وارد صحبت می‌شوند و گفتگو می‌کنند
سعی کنند یاوه‌گویی نکنند
اینکه بگویند به ایران اجازه غنی‌سازی نمی‌دهیم،
غلطِ زیادی است؛
جمهوری اسلامی منتظر اجازه این و آن نیست.
دیدگاه ها (۲)

دگر فرق ندارد جمعه و شنبه... فقط برگرد

فقط حیدر امیرالمومنین است

بدون شرح😂😂

تا حالا شنیدین میگن کوه به کوه نمی‌رسه؟

#حقیقت_نگار📍بررسی ادعاهای نادرست نبویان در خصوص تفاهم‌نامه❌غ...

همه را مست کنند و ایران را نیست

❌ هشدار امنیتی ❌طبق اطلاعات واصله، تروریست های جولانی در حال...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط