از رفتن هیچ کس نترس...

از رفتن هیچ کس نترس...
آدم رفتنی میره...
آدم موندنی میمونه...
🤟🤘🤙🤞👊
دیدگاه ها (۴)

حق به مولاااا🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

آخ قربون همچین لباسایی 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───دو چش یاغی نازار داره یارم وا دل عاشقم مه کار...

🎧🎶🖤🥀

هیچ وقت از رفتن آدم ها نترس!هرکس به دنبال لیاقتش میره…..

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط