دلتمو به هر کی نسپار همه لیاقتشو ندارن

دیدگاه ها (۰)

لیاقتشو نداشت

من لیاقتشو دارم...

يا شایدم تو لیاقتشو نداشتی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط