To beman abadii

🔥🖤🔥🖤🔥🖤🔥
دیدگاه ها (۰)

شدیم بازیچه غمها و حسرتها و..دل و جوانی هم دادیم برگا..!!!!!

ای خدا به داد معلم ها برسه ..دیگه جرات کتک زدن هم ندارن ..ماشالا همه ارازل تحویل دادن ..مد روز اینارو مگه امام زمان بیاد هدایت بشن..

خانوم معلم نازی.. 🔥🔥🔥🔥🔥🔥

این ماله کی و..داستانش چیه و..بماند، ولی اصل مطلبش وبرووووووو بریییییم

To To 🫴🏻

I just want to say:. . .don't talk to me...I'm not to much f...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط