ی حس خاص

دیدگاه ها (۰)

اشپزز فقط خودت

ابشاری ک هیچوقت ابش ب زمین نمیرسه

یعنی پاپت ی حس دیگه به ادم میده

از همون بچگی ی حس غم بهم میداد.....

🗣هیچ آهنگی وجود نداره که حس کنی خاص هستیمن: بیلاخ👍🏻

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط