🎶 بی تو جانی ویران .....

🎶 بی تو جانی ویران .....
دیدگاه ها (۵)

رستوران درختی 🐿 🌰🍂

یکم بخندیم 🤪🤣

دوست دارم همچین جایی زندگی کنم 🥹

🌞🌈آنچه روشن بکند صبح مرا،خنده ی توست در غیابت دل من ،بی نفست...

______________________________و اگر اؤ برای تو ساخته شده من ...

🌱تو مرا امید ماندن، تو مرا پناه جانی🫀#شیعتی_مهما_شربتم 🖤

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط