به علی بگو خیلی وقت مارا نمی طلبه🖤🖤🖤

دیدگاه ها (۲)

اصغریم لای لای 🖤💔💔💔💔🥀🥀🥀

یا ابوالفضل ،،🖤🖤🖤

ارباب زندگیم ،

کنج خرابه،😭😭🥀🥀

نون لنا علی اسطوره یا علیاسمت گناهمو می‌شوره یا علییا قاهر ا...

من خیلی وقت بود که نمی نمیومدم اما الان دباره اومدم 🎀

به یاد مردی که مارا یاد علی(ع) می انداخت#رهبر_شهید #سید_علی_...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط