وایی جر خوردم 🤣

وایی جر خوردم 🤣
دیدگاه ها (۲)

بریم پلن بی 😔

فوتبال تو خیابون خیلی خوب بود 😂

🫠

این پست رو من گردن نمی‌گیرم 😔

ömrümmm deme ona 😂😔وایی جر خوردم انتظار داشتم شریف باشه🤣🤣🤣🤣🤣...

جر خوردم 🤣🤣

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط