چرا من من تنها دلیل زندگی کردنم این دو تا سرگرمی هستش

چرا من من تنها دلیل زندگی کردنم این دو تا سرگرمی هستش
جالب اینجاست هر دوشون جزو گرون ترین هاست این از اون نقاشی که وسایلش خیلی گرونه
تازه کتاب هم که گرون تر از اونه
دیدگاه ها (۳)

دست خودمم تازه رفیقمم نداره 😂

تنها قراری که حاضرم برم 😁بچه ها کسی میاد با من دیت بوک بگیره

عععععاااا😊😊

فقط اون نوشته ریزا رو بخونید عالیه😂🤣 .. چچویا فقطط🤣🤣🤣🤣

رو به مورد علاقه ترین فرد زندگیم لیلی ‌‌..دور سرت بگردم من ....

وقتشه نوع دید جدیدی بسازیم

سلام دوستان.👀 یه موضوعی هست که میخوام باهاتون درمیون بذارم: ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط