خدایا مگه من چه گناهی کردم اخه تا کی باید غصه بخورم تا کی

خدایا مگه من چه گناهی کردم اخه تا کی باید غصه بخورم تا کی شب تاصبح گریه بکنم بیخوابی داشته باشم تا کی تا کی خدایا یکاری کن واسم التماست میکنم خدایا التماست میکنم 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭نمیتونم نمیتونم 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
دیدگاه ها (۱)

سوراخ شد 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂انشاالله حالت خوب بشه ❤❤⚘⚘

هیییییی واقعا 😔😔😔😔انشاالله همیشه حالت خوب باشه ❤⚘

mah 🌘🌗man❤👫

خدایا میگم یه نگاهی هم به ما کن مدام دارم اسمتو صدا میزنم خب...

آن سوی آینهP39تنها کاری که میتونستم بکنم خجالت کشیدن بود (پر...

پارت2

تکپارتی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط