چون اونیکه میخواستم رفته 🖤🥀

چون اونیکه میخواستم رفته 🖤🥀
دیدگاه ها (۰)

شنیدی که میگن ...اونیکه گریه میکنه یه درد داره ؛اونیکه میخند...

اونیکه مال ماهه سختیش باهاشه...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط