همش فش:) 😂🤝

همش فش:) 😂🤝
دیدگاه ها (۱)

همش دعوا و دربارع بچع و اینا:) 😂🧎‍♀️🤝

ول میخام یدونم اگ من نباشم چی مشع!:) 🧎‍♀️🥹💔

بچع ها:!:) میخام چن روز نباشم!:) باییی!:)

واقعیت:)))

بچه ها کصشر آوردم ^_^

وقتی مالک گپی تو گپ می گه فش دعوا ممنوع و دو دقیقه به گپ سر ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط