دختر شهید مهدی بزرگی ...

آخه چطور ممکنه یه دختربچه هفت هشت ساله اینقدر عمیق و فصیح و زیبا صحبت کنه. آن هم با دل شکسته💔
دختر ِ شهید مهدی بزرگی.
#شهدایی
❤️🖤🌱
دیدگاه ها (۰)

کودک مفقودالاثر ...

شهید کوچک ما ...

تموم زندگیم ...

شهید گمنام ...

چطور ممکنه یک دختر بچه هفت هشت ساله اینقدر عمیق و فصیح و زیب...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط