جالبه که انیمه میبینم تا خوشحال شم ولی وقتی انیمه میبینم

جالبه که انیمه میبینم تا خوشحال شم ولی وقتی انیمه میبینم ناراحت میشم و برای اینکه دوباره شاد شم میرم انیمه میبینم ولی باز گریه می کنم
دیدگاه ها (۳)

کمکککککککک عررررررررررررر

ای خدااااا😭 آخه فکر کنننن حالم بده میرم این سریال و میبینم خ...

♡♡♡♡

حس ناروتو فن ها بعد از دیدن این ویدیو...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط