بین همه ی آدما یه حس مشترک هست،اینکه همه یقین داریم که ما

بین همه ی آدما یه حس مشترک هست،اینکه همه یقین داریم که مامان من بهترین مادر دنیاست
همینطورم هست ،همه مادرا بی نظیرن
به سلامتیه مامان قشنگااا🪽🤍
دیدگاه ها (۲۴)

دل،آن توست ، میدانی؟! ❤️🖇

عجایب خلقت 🐢

جی جی طوری 😇🤩

🪷🍃یه صبح با یه لبخند یه خورشید و یه هم نفس صبحانه فقط عشق بن...

آیا نفرت ماندگار خواهد بود پارت ۹۷(ویو نیلسو )=+"خانم دکتر ی...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط