هیچ کس به اندازه آدم نفهم و بی شعور از زندگی لذت نمیبره

هیچ کس به اندازه آدم نفهم و بی شعور از زندگی لذت نمیبره
دیدگاه ها (۴)

بدون مخاطب❤

😔😔🔥

😔😔😔😔😔

بدون من جایی نرو🔥🔥🔥

امان از دست ادم نفهم:/#وتن_فدای_وطن#وطن_فروش_نباشیم

بزار نظر مردم برای خودشون بمونههه تو از زندگیت لذت ببر و جور...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط