سلام خیلی وقت بود پستی نگذاشتم چون درگیر زبان باشگاه و پی
سلام خیلی وقت بود پستی نگذاشتم چون درگیر زبان باشگاه و پیانو و خیلی چیزهای دیگه بودم و اصلا وقت نشد هیچ جوره نمیشد من فعالیت کنم ببخشید خیلی دلم براتون تنگ شده بود
#سیگمایی_خودش_همجنسگراست
#بی_تی_اس
#سیگمایی_خودش_همجنسگراست
#بی_تی_اس
- ۱.۰k
- ۰۱ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط