سلام خیلی وقت بود پستی نگذاشتم چون درگیر زبان باشگاه و پی

سلام خیلی وقت بود پستی نگذاشتم چون درگیر زبان باشگاه و پیانو و خیلی چیزهای دیگه بودم و اصلا وقت نشد هیچ جوره نمیشد من فعالیت کنم ببخشید خیلی دلم براتون تنگ شده بود
#سیگمایی_خودش_همجنسگراست
#بی_تی_اس
دیدگاه ها (۰)

😭خداااااا#سیگمایی_خودش_همجنسگراست #بی‌_تی‌_اس #کره_جنوبی

کیم سوک جین

سلام خوشگلام 💜💜ببخشید یهمدت فعالیت نکردم مریض بودمدلم خیلی ب...

سلام خوشگل هام حالتون چطوره ؟ببخشید این مدت نبود همون طور که...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط