کجاش خوبه آدرس بده...🖤🥀

کجاش خوبه آدرس بده...🖤🥀
دیدگاه ها (۴)

😏🥀🖤

اینقدر با حرفاتون زخم نزنید به دلمون به خدا ما هم صبری داریم...

🥀🖤😔 به خدا بدی کردن کار خوبی نیست...

تجربه شد که به هیچ کس تکیه نکن...

قدت چنده من خودم ۱۶۷ تا کجاش میشی واسه من که خیلی خوبه راضیم...

ماشالله همین خوبه ادامه بده

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط