. . .

. . .
دیدگاه ها (۰)

گویند گُذران است اَما... این عُمر است که اینگونه میگُذَرد️.

🖤🔥

‏خیلی دوست داشتم بگم شاید مشکل از منه ولی واقعا من خیلی فوق ...

روانشناس...:))

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط