::..« مائیم و تو ای جان که جگر گوشه ی مایی »..::

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام دوست
تقدیم به حضرت رقیه سلام الله و همه ی دختران شهدا ء ۰
دیدگاه ها (۱)

::..« خدایا شکرت بابت قلبی که با یاد تو آرام می گیرد »..::

« امروز را با لبخند به امام زمان شروع کنیم که دوستش داریم »

همه ترکمم بکنند ؛ عیب ندارد : تو بمان !

::.. چون حسین را داریم یقیناً خیر است ..::

ذکر ی کنیم از حضرت مادر ، بسم الله الرحمن الرحیم

هیئت منتقم الزهرا سلام الله علیه

هیئت منتقم الزهرا سلام الله علیه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط