وقته مردنه یا زوده هنوز؟

وقته مردنه یا زوده هنوز؟
دیدگاه ها (۷)

یازدهمین سالگرد بی تی اس مبارک ✨️💜11 سال از دبیو هفتا فرشته ...

گریه چیه من دارم شیک میزنم😀😭😭😭

فردا جین میاااادددد😭ساعت یک و نیم هم لایوه فقط امیدوارم ممبر...

من برم برا تهکوک بمیرممممم

دنیا تهش مردنه بزار شهید شم..💔#شهادت

پشیمونی‌تون زوده

من بمیرم یا هنوز زوده؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط