از قشنگیاتی که شنیدم ...🫀

از قشنگیاتی که شنیدم ...🫀
دیدگاه ها (۰)

پناهِ تو زیباست؛چه نزدیک باشی چه دور 🖤#حسین‌جانم

گاهی تمام دارایی آدم، یک نفر است... نه خانه، نه پول، نه دنیا...

شنیدم گشنته. (کرم)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط