i cant..

i cant..
دیدگاه ها (۱)

و بعد از تو دیگر هیچوقت من آن من سابق نشدم..:)

خودم کم مشکل داشتم..اونم رفت..:)

مگه دلت میاد برنگردی..؟

i cant leave...

i cant move on!...ادیته🎀🛐 خیلی خوشم اوند ازش...:)))))#تاسیان

but we cant...)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط