یاسین😂

بخاطر اینه کف دستمون قلقلک میشه شما چی ؟
دیدگاه ها (۴)

کیا فری فایر دارن دستا بالا

شاید به پیجم نیاد ولی من سومی ام چون هر موقع دوستام وحشی میشدن من جلوشون میگرفتم

🗿😜🗿

😂

باگ جدید ویسگون : اگه کم چی میزارم بخاطر اینه که هرچی که میز...

کف خیابون که میگن اینه🔻@GHALAMRESANEH

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط