بی تی اس و اکسو باهم دوست هستن ولی بعضی از آرمی ها و اکسو

بی تی اس و اکسو باهم دوست هستن ولی بعضی از آرمی ها و اکسول ها باهم دوست نیستن چرا آخه ها?
دوست باشید دیگه
همشون عالی هستن و زحمت می کشن
همشون خوشگل و با استعداد هستن
احترام بزارید لطفا
کار سختی نیست
#عشق #love
دیدگاه ها (۸)

#عشق #love

ლ(|||⌒εー|||)ლ #love #عشق #خاصترین

هی رفقا تسلیم نشید🔥 #love #عشق

عشق یعنی کره💜🍷🇰🇷 #عشق #love

سیزدهمین سالگرد بی تی اس مبارک(البته دیروز بود) 🎉🎉🎊🎊اونا برا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط