کاااااااااش که

کاااااااااش که
دیدگاه ها (۰)

دیگر یاد گرفته‌ام در برابرزشتی‌های آدمها سکوت کنم ...بدی‌های...

در قلبم؛هزاران ابرِ بغض‌آلود دارم،امّا نمی‌گذارم ببارند!بہ خ...

خوشم من با تب عشقت...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط