یه جمله یادگاری برام بنویس🙂👊

یه جمله یادگاری برام بنویس🙂👊
دیدگاه ها (۴)

اگه عاشقت نبودم تا الان صبر نمیکردم :)‌👌🏻🥲

اجرای چطور بود 😍😍

وای عالی بود😅✌️

من به اندازه غم های دلم پیر شدم...از تظاهر به جوان بودن خود ...

یه یادگاری برام بنویس 😊🤗بماند به یادگار

برام یادگاری بنویس ~`~~~~~کسی نیست

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط