ادیت جدید زدمم. آیدیم روشه پس کپی/اصکی نکن. جدیدا ایده کا

ادیت جدید زدمم. آیدیم روشه پس کپی/اصکی نکن. جدیدا ایده کاورام خیلی 🚮 شده دوستان ببخشید.
برای این ادیت میشه گفت جر خوردم پس بزن اون لایکووو
خلاصه که من نیاااززز دارمممم
دیدگاه ها (۱)

ادیت جدیددد‌‌. اصکی/کپی نکن ایدیم روشه. اره خلاصه که چه ناها...

پست موقت چون 🤏🏻 انقد با فروپاشی روانی فاصله دارم

ادیت جدید زدمم. ایدیم روشه پس کپی نکننن. نگید اینطوری نیست ک...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط