منم هیچوقت خدا شارژ نداره

منم هیچوقت خدا شارژ نداره
دیدگاه ها (۲)

چون لالا از همه چیز مهم تره

اوتاکو فن ها تو کامنت ها اعلام حضور کنند

😎😎

بعد میگن چرا گوشیت هیچوقت شارژ نداره🐺☆✮〰 〰☆✮🐺

تو چطور؟همیشه شارژ گوشیت پره یا شارژ نداره

آره گوشیم همیشه رو سایلنته و هیچوقت هم شارژ ندارم☺️

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط