بنظرت توی دنیا دیگه هم با هم دوستیم؟!

بنظرت توی دنیا دیگه هم با هم دوستیم؟!
.
آره:)
دیدگاه ها (۱)

من جای گربه بودم سکته رو میزدم :))

بیا خودم بهت چقدر میتونم عوضی باشم :)

( :MBTIیزره از

حالا فهمیدیم:))

دیگه توی دنیا به چی اعتباره؟

خوک ها راحتن

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط