همیشه من ماندن را انتخاب کردهام، یک بار هم تو طعمِ نبودم
همیشه من ماندن را انتخاب کردهام، یک بار هم تو طعمِ نبودم را بِچِش.
- ۱.۸k
- ۱۱ آذر ۱۴۰۳
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط