cord_627 73328604

دیدگاه ها (۰)

این چند سال خیلی سخت گذشت....

کی این جا بزرگمونه

🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷 میگن ما عاشورا عزاداری نمیکنیم چون عزادار دیماه هستیم، خب عزیزم تو دیماه هم که عزاداری نکردی،بزن برقص کردی!!

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط