شاید اون باور کنه ....

شاید اون باور کنه ....
شاید ی کار کنه...
توی مریضو آدم کنه ....💔🥺
دیدگاه ها (۲)

دلیل سینگل بودنم😂🚶🏻‍♀️

یک روز جوری خواهم رفت ک برای دیدنم ب خدات #التماس کنی💔🚶🏻‍♀️

این زندگی ی #حال خوش ب ما بدهکاره رفیق 🍷🖤

گور بابای فرصت دوباره آدما #هیچوقت عوض نمیشن🚶🏻‍♀️🚬

#Blondکاپل: یونمین(شایدم یکم کوکوی و نامجین)تعداد پارت:نامعل...

جل الخالق!حداقل چهره ها رو عین هم کار نمی‌کردین؛ 👌🏻آدم یه کم...

پارت ۴

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط